ေဇာ္ဂ်ီေဖာင္႔ၿပသနာ

Aug 9, 2006

ကၽြန္ေတာ္႔ရဲ႔ ေဇာ္ဂ်ီေဖာင္႔ၿပသနာနဲ႔ ပတ္သတ္ၿပီး ကၽြန္ေတာ္ ငတံုး၊ ငအ၊ ငထူၾကီး ကိုနဲနဲ ေလာက္ေတာ႔ ေၿပာခြင္႔ ၿပဳပါခင္ဗ်ာ။ အခု ဒီပို႔စ္ေလး ကိုမသံုးမၿဖစ္ သံုးရမဲ႔ Zawgyi-One (version 3.14November 21), 2005 ဆိုတဲ႔ ေဖာင္႔ကို သံုးၿပီးေရးထားတာၿဖစ္တဲ႔အတြက္ Zawgyi-One သံုးတဲ႔ သူအားလံုးေကာင္းမြန္စြာ ၿမင္ရမယ္ ထင္မိပါ တယ္။ Template မွာ Zawgyi-One ကိုအားလံုးစေၿပာင္းသံုးထားပါတယ္ ခင္ဗ်ာ။ ဒီလိုမေတာက္ တေခါက္ေလး လုပ္တက္ဖို႔ HTML ဆိုတာၾကီးကိုသိတာ ၅လေက်ာ္ေလာက္ေတာ႔ ရိွပါၿပီ။ CSS ဆိုတာၾကီး ကိုေတာ႔ နည္းနည္း သိတာ ၂လ ေလာက္ရိွပါၿပီ။ ကၽြန္ေတာ္႔မွာ ဒီအေၾကာင္းေတြနဲ႔ ပတ္သတ္ ၿပီး ေမးစရာ သူငယ္ခ်င္း မိတ္ေဆြတေရာက္မွ မရိွပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ႔ ရဲ႔လက္ဦး ဆရာကေတာ႔ http://www.w3schools.com/ သူၿဖစ္ပါ တယ္။ အဲဒီကမွ တဆင္႔ ၿမန္မာ ေဖာင္႔သံုးဖို႔ Google ကေနရွာေတာ႔ ၿမန္မာေဖာင္႔ zawgyi1 Version 2.95 နဲ႔ Zawgyi-One version 3.14November 21, 2005 ဆိုတာကို ရပါတယ္။ အဲဒီ၂ ခုဘာကြာလည္း မသိပါ။ ကၽြန္ေတာ္ ငတံုး၊ ငအ၊ ငထူၾကီး က zawgyi1 ဆိုတာေလး ကို ကၽြန္ေတာ္ေရးတဲ႔၂ေနရာမွာ ေသာက္သံုးမ ၾကစြာနဲ႔ သံုးမိပါတယ္။ ဒါေပမဲ႔ အဲဒီေဖာင္႔ ၂ခုလံုးေတာ႔ install လုပ္ထားပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္သိတဲ႔ၿမန္မာေဖာင္႔မ်ားကေတာ႔ ေဇာ္ဂ်ီ၊ ၿမေစတီ၊ ၀င္း မိသားစု တို႔ပါ။ ဒါေပမဲ႔ ၿမန္မာေတြ ဘယ္ေဖာင္႔ ကို standard ထားသံုးလည္း ကၽြန္ေတာ္ ငတံုး မသိပါ။ ကၽြန္ေတာ္ ၿမန္မာBlog မ်ားကို လိုက္ဖတ္ၾကည္႔တာ တခ်ိဳ႔ ကိုဘာမွမၿမင္ရပါ။ post title ေရာ္ post ေတြအားလံုးေရာ၊ Microsoft IE နဲ႔ၾကည္႔တုန္းက၊ တခါ FF ကို သံုးတဲ႔အခ်ိန္ မွာတစ္ေရာက္က အားလံုးဖတ္လို႔ရသြားပါတယ္။ က်န္တဲ႔သူမ်ားကေတာ႔ အရင္အတိုင္းပါပဲ။ ကၽြန္ေတာ္ ဖတ္ေနၾကၿမန္မာဂိုး(MyaZedi.ttf) ကေတာ႔ FF ၾကည္႔တဲ႔ အခါမွာ ကၽြန္ေတာ္ ငတံုး ေရးထားသလိုပဲပင္ေပါက္မ်ား ၿဖစ္ေနပါတယ္။ ကန္ေတာ႔ ၿမန္မာဂိုး။ ဘာေၾကာင္႔ၿဖစ္တာလည္း ဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္ ငတံုး နားလည္ရန္အဆင္႔ မမီပါခင္ဗ်ာ။ နားလည္သူမ်ားရိွရင္ေတာ႔ ရွင္းၿပေပးေစလိုပါတယ္ ခင္ဗ်ာ။ ကၽြန္ေတာ္ ဒီဘေလာ႔စလုပ္ ၿဖစ္တဲ႔အခ်ိန္ မွာIE ပဲသံုးပါတယ္။ အဲဒီမွာၿပသနာစပါတယ္။ post ေတြ post title ေတြ sidebar ေတြမွာ ၿမန္မာလိုမေပၚေတာ႔ က်န္ဖန္ၿပီးလုပ္လိုက္ preview ကေနၾကည္႔ လိုက္နဲ႔ ရက္ အတန္ၾကာေတာ႔ အားလံုးၿမန္မာလိုပၚသြားပါတယ္။ သူမ်ားစီမာေပၚမေပၚေတာ႔ ဘာေၾကာင္႔လဲဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္ ငတံုးမသိေၾကာင္းပါခင္ဗ်ာ႔။ ကၽြန္ေတာ႔သူငယ္ခ်င္းတေယာက္ ဆီမွာေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္ေဇာ္ဂ်ီ ေဖာင္႔တင္ၿပီးၾကည္႔ခဲ႔တာ အားလံုး OK တဲ႔အတြက္ ကၽြန္ေတာ္ ငတံုးၾကီး OK ထင္ခဲ႔မိပါတယ္။ အဲဒါေတြကေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္ ငတံုး လက္လွမ္းမီ နားလည္သေလာက္ေတြကိုေရးထားတာပါ။ မွားေနတယ္ဆို ရင္ေက်းဇူးၿပဳၿပီး သင္ၿပေပးပါ ခင္ဗ်ာ။ ေနာင္တသက္ လံုး Microsoft မွာတရား၀င္သက္သက္မွတ္မွတ္ ၿမန္မာ ေဖာင္႔ရယ္မေပၚ မခ်င္း Zawgyi-One ကိုပဲ အသံုးၿပဳသြားပါေတာ႔မယ္ခင္ဗ်ာ႔။ ၿမန္မာဘေလာ႔မ်ားကေန ကၽြန္ေတာဗဟုသုတေတြအ မ်ားၾကီးရခဲ႔ပါတယ္။ အဲဒီလိုသင္ၿပေပးတဲ႔ သင္ဆရာ၊ ၿမင္ဆရာ၊ ၾကားဆရာ အားလံုး ကိုရိုေသစြာ ဂါရ၀ ၿပဳပါတယ္ ခင္ဗ်ာ။ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။

5 comments:

MgHla said...

က်ေတာ္ ငတုံးႀကီးလည္း ခင္ဗ်ားႀကီး ေရးထားတာကို ဖတ္လုိ႔ ရေၾကာင္းပါ...

NLS said...

က်ေတာ္ ငရစ္ၾကီးလည္း ဒီတစ္ခါ ေကာင္းေကာင္း ၿမင္ရၿပီလို႔ အေၾကာင္းၾကား အပ္ပါတယ္။

NLS said...

စကားမစပ္

အဲဒီသီခ်င္းကို နာမည္ေမ႔ေနလို႔ အတင္းစဥ္းစားေနတာ ၾကာၿပီ။ လိုခ်င္ေနတာ။ မေန႔ကတင္ အၾကာၾကီး လိုက္ရွာေနေသးတယ္။ အခု တိုက္တိုက္ဆိုင္ဆိုင္ ရလိုက္တယ္။ ေက်းဇူးပါ။

BayintNaung said...

ကိုယ္အသံုးမၾကတာ ကိုယ္သိလို႔ေရးလိုက္တာပါ။ အားလံုးပဲ ေနာက္ေနာင္လည္းေၿပာၿပ၊ သင္ၿပစရာမ်ားရိွကသင္ၿပ၊ ေၿပာၿပေပးပါအံုး။
ရစ္တယ္လို႔မခံယူပါဘူးခင္ဗ်ာ။ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။

Anonymous said...

I can see and read your Myanmar font on your blog. I use IE 6 SP2.

Nga-Pwa-Gyi